Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Prokudin G$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Prokudin G. S. 
Transportation safety: comparative analysis of modern approaches to the definition of information volume of the road traffic environment [Електронний ресурс] / G. S. Prokudin, I. G. Lebed, Y. S. Grysiuk, A. V. Gusev, I. V. Khmelyov // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 14(1). - С. 188-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_14(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Prokudin G. 
Improvement of the methods for determining optimal characteristics of transportation networks [Електронний ресурс] / G. Prokudin, O. Chupaylenko, O. Dudnik, А. Dudnik, D. Omarov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 6(3). - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_6(3)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Prokudin G. 
Application of information technologies for the optimization of itinerary when delivering cargo by automobile transport [Електронний ресурс] / G. Prokudin, О. Chupaylenko, O. Dudnik, O. Prokudin, А. Dudnik, V. Svatko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 2(3). - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_2(3)__8
Проаналізовано стан автомобільних вантажних перевезень в Україні та країнах-членах Європейського Союзу. Досліджено процес транспортування вантажів у мережевому представленні з метою вдосконалення схем їх доставки. Запропоновано використання сучасних засобів інформаційних технологій для розв'язання задачі комівояжера комбінаторним способом і транспортної задачі у вигляді дорожньо-транспортної мережі симплексним методом. Розглянуто як збалансовані, так і незбалансовані за обсягами перевезень вантажу транспортні задачі, враховано обмеження на пропускні здатності транспортних комунікацій. Використання вдосконалених методів оптимізації міжнародних транспортних перевезень з залученням розроблених комп'ютерних програм надасть можливість автоматизувати процеси розрахунку і підвищить економічну ефективність перевезень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.095 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Prokudin G. S. 
Methods for determining optimal characteristics of transportation networks [Електронний ресурс] / G. S. Prokudin, O. A. Chupaylenko, O. S. Dudnik // Вісник Національного транспортного університету. - 2018. - № 1. - С. 262-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2018_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Prokudin G. 
Development of vehicle speed forecasting method for intelligent highway transport system [Електронний ресурс] / G. Prokudin, M. Oliskevych, O. Chupaylenko, O. Dudnik // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(3)__2
Розглянуто взаємодію транспортних засобів на автомобільній міжміській дорозі. Модель керування автомобілями є тут ідеалізованою, близькою до автоматизованої інтелектуальної транспортної системи 4-го покоління. Кожен автомобіль має бажану програму руху, незалежну від мотивів водія, яка обгрунтована за мінімальними витратами ресурсів і дотриманням бажаного розкладу. Різноманітність програм впливає на їх небажану зміну. Мета роботи - виявити залежність дійсної швидкості автомобіля від параметрів транспортного потоку; виявити прямий параметр для зміни програми руху. Обгрунтовано використання імітаційних моделей на базі кліткових автоматів. Розроблено новий клітковий автомат, який є ковзним вікном із початком відліку, яким є автомобіль-спостерігач. Кількість об'єктів у полі поповнюється періодично і є сталою. Всі клітинки зліва та справа початку відліку автомата утворюють інформаційне поле, або загальну довжину автомата. Висота автомата залежить від виду магістралі, яка моделюється. Правила переміщення об'єктів у сітці автомата на кожній ітерації є скінченними, сталими та подібними до автомата Шрекенберга, за виключенням рандомізації, яка в цій моделі зводиться до мінімуму. Такий автомат відображає відносні швидкості автомобілів потоку відносно спостерігача, а також має можливість відтворювати прискорення. На кожній ітерації обчислюється зміна швидкостей автомобілів потоку. Алгоритм імітації запрограмовано на Делфі. Виконано приклад моделювання руху автомобіля на трасі міжнародного значення Е-471. На відрізку цієї траси довжиною 20 км було змодельовано транспортні потоки з різною густиною та різним розподілом швидкостей. Виявлено квадратичні кореляційні залежності вимушеної зміни бажаної швидкості автомобіля-спостерігача від середньої зміни швидкостей автомобілів потоку. Ступінь узгодження теоретичної залежності з емпіричними даними є дуже високим. На підставі отриманих залежностей обгрунтовано вибір прямого діагностичного параметра транспортного потоку.Розглянуто взаємодію транспортних засобів на автомобільній міжміській дорозі. Модель керування автомобілями є тут ідеалізованою, близькою до автоматизованої інтелектуальної транспортної системи 4-го покоління. Кожен автомобіль має бажану програму руху, незалежну від мотивів водія, яка обгрунтована за мінімальними витратами ресурсів і дотриманням бажаного розкладу. Різноманітність програм впливає на їх небажану зміну. Мета роботи - виявити залежність дійсної швидкості автомобіля від параметрів транспортного потоку; виявити прямий параметр для зміни програми руху. Обгрунтовано використання імітаційних моделей на базі кліткових автоматів. Розроблено новий клітковий автомат, який є ковзним вікном із початком відліку, яким є автомобіль-спостерігач. Кількість об'єктів у полі поповнюється періодично і є сталою. Всі клітинки зліва та справа початку відліку автомата утворюють інформаційне поле, або загальну довжину автомата. Висота автомата залежить від виду магістралі, яка моделюється. Правила переміщення об'єктів у сітці автомата на кожній ітерації є скінченними, сталими та подібними до автомата Шрекенберга, за виключенням рандомізації, яка в цій моделі зводиться до мінімуму. Такий автомат відображає відносні швидкості автомобілів потоку відносно спостерігача, а також має можливість відтворювати прискорення. На кожній ітерації обчислюється зміна швидкостей автомобілів потоку. Алгоритм імітації запрограмовано на Делфі. Виконано приклад моделювання руху автомобіля на трасі міжнародного значення Е-471. На відрізку цієї траси довжиною 20 км було змодельовано транспортні потоки з різною густиною та різним розподілом швидкостей. Виявлено квадратичні кореляційні залежності вимушеної зміни бажаної швидкості автомобіля-спостерігача від середньої зміни швидкостей автомобілів потоку. Ступінь узгодження теоретичної залежності з емпіричними даними є дуже високим. На підставі отриманих залежностей обгрунтовано вибір прямого діагностичного параметра транспортного потоку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.112 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Prokudin G. 
Development of methods to increase the efficiency of road transportation by international transport corridors [Електронний ресурс] / G. Prokudin, А. Chupaylenko, V. Lebid, T. Khobotnia // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 4(4). - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_4(4)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.606 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Prokudin G. 
Optimizing unbalanced freight deliveries in transportation networks [Електронний ресурс] / G. Prokudin, A. Chupaylenko, T. Khobotnia, I. Remekh, A. Lyamzin, M. Kovalenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 2(3). - С. 22-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_2(3)__5
This paper reports a comparative analysis of the known methods for reducing open transportation problems to a balanced form in order to further optimize freight traffic based on them. A series of significant shortcomings have been revealed that largely narrow the scope of their application. A new method has been proposed, termed the method of proportional redistribution of cargo transportation volumes among participants in the transportation process, devoid of the identified shortcomings. The transportation problem is a special case of the general linear programming problem, to which one of the methods for solving it, namely the simplex one, can be applied. A procedure to construct a simplex table based on the data from the transport table has been described, as well as the algorithm of subsequent simplex transformations. A transportation problem is often stated in the form of a map of the location of transport hubs of cargo dispatch and destination. A matrix-network model has been proposed, which makes it possible to reduce the network representation to a matrix form with the subsequent finding of the optimal plan for cargo transportation. In order to identify the priority of methods for reducing open transportation problems to a balanced form, 100 transportation problems that are unbalanced in terms of the volume of cargo transportation were solved. That was done with the help of a designed decision support system for the management of freight transport. As a criterion, the best freight transportation plan was chosen. As a result, the simplex method proved the best in 48 cases, the coefficient method - in 27, the dummy node method - in 16, and the difference method - in 9 cases. The use of a decision support system for the management of freight transport has increased its efficiency by an average of 25 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.088 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського